Woord in beeld, Identiteit-Werkgeluk-Klantbeleving

Soms zegt een beeld meer dan 1000 woorden! Hoe leuk zou het zijn als we onze visie ook visueel kunnen maken…. Zie hier het resultaat: onze Why Branding-boom die visualiseert hoe de identiteits-, medewerkers-, en klantreizen onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Hoe inzichtelijk zijn de journeys bij jouw organisatie? Wij Jilt Akkermanen Yvette Brook gaan hier graag met je hierover in gesprek!

 

Onze visie.

Onze Why Branding-boom: wij geloven dat de identiteit van een organisatie bepalend is. Vanuit het “waarom” en de waarden worden medewerkers aangetrokken, betrokken, gemotiveerd en bevlogen. Vanuit dit werkgeluk creëren de ambassadeurs van de organisatie klantbeleving. #woordinbeeld#visualisatie #werkgeluk#klantbeleving #customerjourney#employeejourney #klantreis#branding #medewerkerreis

WHYBRANDING maakt gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat een website op uw computer of mobiel toestel opslaat wanneer u onze site bezoekt. Meer weten? Lees ons
Cookiegebruik
Cookiebeleid
Cookie Settings
Accepteer
Nee, liever niet
WHY BRANDING maakt gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat een website op uw computer of mobiel toestel opslaat wanneer u onze site bezoekt. Meer weten? Lees ons
Cookie Policy
Cookie Settings
Accepteer
Nee, liever niet