Aanpak werkgeluk

Maak je een afspraak?

Werkgeluk aanpakken?

In een persoonlijk gesprek lichten wij graag onze op jouw wensen gebaseerde aanpak toe.

Geluk is verbindend, aanstekelijk en aantrekkelijk!

Organisaties die een heldere ‘purpose’ hebben en die ook goed borgen door de organisatie heen, hebben vaker gelukkige medewerkers. Daarnaast scoren organisaties hoog die op een transparante wijze werken, voor een plattere structuur kiezen en een coachende leiderschapsstijl hanteren. Ook neemt werkgeluk toe bij organisaties waar ruimte is voor een grotere zelfstandigheid onder medewerkers aanwezig.

Geluk is aanstekelijk en aantrekkelijk. Gelukkige medewerkers ervaren een grotere betrokkenheid en nemen verantwoordelijkheid en eigenaarschap. Het levert jouw organisatie uiteindelijk enorm veel voordelen op.

Wat doen we voor jou?

Om de gehele Employer Experience te verbeteren, zullen we de Employer Journey via mapping goed in kaart brengen. We meten de eNPS’s, zodat we een goed uitgangspunt hebben bij het bepalen van de aanpak. Op basis van de eNPS en het inzicht van de mapping, stellen we projecten voor om met een agile-aanpak de punten aan te pakken die uiteindelijk de Employer Experience verbeteren.

Gelukkige medewerkers zijn productiever, efficiënter, zijn minder vaak ziek en blijven langer bij uw organisatie werken. Daarbij zijn gelukkige medewerkers de beste ambassadeurs voor uw organisatie. Wat is nodig om werkgeluk bij uw organisatie te vergoten?

Wil je weten waar jouw organisatie staat en de mate waarin jouw medewerkers geluk ervaren?

Wat is er voor nodig om een nog aantrekkelijkere werkgever te worden?


Neem snel contact op, we spreken je graag over hoe we kunnen samenwerken.

Andere vormen van aanpakken

Wij adviseren je graag op een wijze die bij jou past.

Denk eens aan:

  • MT of teamsessies over:
    • de rol van werkgeluk via het werkgelukmodel
    • hoe je jouw organisatie als een aantrekkelijke werkgever in de markt zet
    • waarom en hoe je de waarden van jouw organisatie verankert?
    • sollicitatieprocedures en onboarding: hoe jij jouw nieuwe medewerkers verwelkomt en aan boord houdt!
    • Hoe map, meet en vergroot je werkgeluk?

Heb je vragen? Neem vooral contact op!

ERVARINGEN


WHYBRANDING maakt gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat een website op uw computer of mobiel toestel opslaat wanneer u onze site bezoekt. Meer weten? Lees ons
Cookiegebruik
Cookiebeleid
Cookie Settings
Accepteer
Nee, liever niet
WHY BRANDING maakt gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat een website op uw computer of mobiel toestel opslaat wanneer u onze site bezoekt. Meer weten? Lees ons
Cookie Policy
Cookie Settings
Accepteer
Nee, liever niet