Klanttevredenheidsscan

Maak je een afspraak?

Inzicht en advies binnen 3 weken:

In een persoonlijk gesprek lichten wij graag onze op jouw wensen gebaseerde aanpak toe.

Hoe ervaren jouw klanten jouw dienstverlening? Hoe hoog is de klanttevredenheid?  Hoe ziet de gehele Customer Journey eruit? Hoe klantgericht zijn uw medewerkers en is de ingerichte structuur? Wat is het imago van uw organisatie? Hoe ervaren jouw klanten de waarden van jouw bedrijf?

Dit en nog veel meer meten wij in de klantgeluk-scan. Deze scan biedt jouw organisatie een inzicht en focus voor meer werkgeluk&succes!

Hoe creëer je een succesvolle klantbeleving? En hoe zet je jouw organisatie ijzersterk en onderscheidend in de markt?

Wil je jouw Customer Journey inzichtelijk maken en verder professionaliseren? WHY BRANDING is  graag uw reispartner.

Neem snel contact op, we spreken je graag over hoe we kunnen samenwerken.

Andere vormen van advies

Is een scan niet wat je zoekt?
Wij adviseren je graag op een wijze die bij jou past.

  • Hoe zet je jouw organisatie als een aantrekkelijke partner in de markt?
  • Hoe meet en vergroot je klanttevredenheid?
  • Met welke technieken beïnvloed je het gedrag van klanten?
  • Hoe communiceer je doel(groep)gericht voor een hogere klantbeleving?

Heb je vragen? Neem vooral contact op!

ERVARINGEN


WHYBRANDING maakt gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat een website op uw computer of mobiel toestel opslaat wanneer u onze site bezoekt. Meer weten? Lees ons
Cookiegebruik
Cookiebeleid
Cookie Settings
Accepteer
Nee, liever niet
WHY BRANDING maakt gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat een website op uw computer of mobiel toestel opslaat wanneer u onze site bezoekt. Meer weten? Lees ons
Cookie Policy
Cookie Settings
Accepteer
Nee, liever niet