Opleiding Magneet voor Medewerkers

Doe je mee?

Opleiding

Hoe word je een Magneet voor Medewerkers?

(deskundige Employee Experience)

Het verloop van medewerkers binnen jouw organisatie is de laatste jaren hoger geworden. En het aantrekken van geschikte medewerkers is niet eenvoudig. De krapte op de arbeidsmarkt en de economische groei spelen hier zeker een rol bij. De uitdaging om jouw medewerkers te behouden, wordt hierom steeds groter. Want je wilt ze niet alleen behouden, maar jij wilt dat jouw medewerkers productiever worden, het beste uit zichzelf halen en zich betrokken voelen bij de organisatie.  Hoe krijg je dit voor elkaar?

 

 

In onze opleiding Magneet voor Medewerkers laat Why Branding je ervaren hoe jouw organisatie voor jouw medewerkers duurzamer wordt en meer betekenis krijgt. Met een focus op werkgeluk, faciliterend leiderschap en shared value, die vele voordelen oplevert! Als deskundige Employee Experience heb je alle tools en handvatten in huis om processen en beleid hiertoe aan te passen, inzicht in jouw eigen organisatie te verkrijgen en werkgeluk te vergroten.

 

Van een doorsnee organisatie naar een aantrekkelijke werkgever, die ware ambassadeurs aantrekt en bestaande ambassadeurs doorontwikkelt en behoudt.

 

Opleiding
Hoe word je een Magneet voor Medewerkers?
(deskundige Employee Experience)

Dagen
2 dagen

Datum
Op verzoek in te plannen

Tijd
van 9.30 tot 16.30 uur

Locatie
Prettige locatie in de omgeving van Den Haag.

Voor wie
Voor iedereen die verantwoordelijk is voor het aantrekken, het “engagen” en het aansturen van medewerkers. En daarbij beleidsbepalers van HRM en Marketing/Communicatie.

Prijs
Op aanvraag

Na het volgen van deze opleiding ben jij met recht een Employee Experience-deskundige:

  • Impact: heb je de handvatten om te werken aan beleid met gelukkige – en dus productievere en efficiëntere – medewerkers en daarbij een lager ziekteverzuim en verloop
  • Werkgeluk en talentontwikkeling: besef je hoe je talent behoudt en snap je de rol van werkgeluk via het werkgelukmodel hierbij.
  • Inzicht: weet je hoe je werkgeluk binnen jouw organisatie meet en vergroot.
  • Company values: Begrijp je waarom en hoe je de purpose en de andere company values verankert.
  • Verbinding: weet je hoe je een brug kunt bouwen tussen de purpose van de medewerkers en die van de organisatie.
  • Handvatten voor inzicht: begrijp je hoe je een Employee Experience maakt. Wat willen jouw verschillende medewerkersgroepen vooral wel en niet?
  • Magneet: heb je de kennis om mensen aan te trekken. Wat hoe zet je jouw organisatie als een aantrekkelijke werkgever in de markt?
  • Ambassadeurs:  je beseft hoe je van tevreden werknemers naar ware ambassadeurs van jouw organisatie︎ gaat.
  • Werving: weet je wat belang bij een goede wervingsprocedure is.
  • Onboarding:  een warm bad voor nieuwe medewerkers met het doel ze voor een lange termijn aan boord te houden.

 

Wil je het programma ontvangen? Laat het ons weten en neem vooral contact op!

Later in 2020 hebben we nieuwe data voor deze opleiding, informeer naar de mogelijkheden. 

ERVARINGEN


WHYBRANDING maakt gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat een website op uw computer of mobiel toestel opslaat wanneer u onze site bezoekt. Meer weten? Lees ons
Cookiegebruik
Cookiebeleid
Cookie Settings
Accepteer
Nee, liever niet
WHY BRANDING maakt gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat een website op uw computer of mobiel toestel opslaat wanneer u onze site bezoekt. Meer weten? Lees ons
Cookie Policy
Cookie Settings
Accepteer
Nee, liever niet