Training Effectief Credit Management

Telefonisch debiteurenbeheer, commercieel incasseren en doelgroepgerichte communicatie

Training Effectief Credit Management

De wijze waarop je communiceert is van grote waarde hoe debiteuren op jou reageren en of jij succesvol bent in het incasseren van vervallen facturen. Tijdens deze training delen wij graag de ins&outs om effectief credit management toe te passen en doel(groep)gericht te communiceren. Want hoe communiceer je op zodanig effectieve wijze dat debiteuren het gedrag vertonen dat je wenst?  En welke inzichten op communicatief en psychologisch vlak helpen daarbij?  Welke rol speelt nudging hierin en hoe kun jij met tools die we je aanreiken op een wijze communiceren waardoor je effectiever bent en meer voor elkaar krijgt? Ook geven wij praktische tips die de volgende werkdag direct toepasbaar zijn.

Nudging en gesprekstechnieken:

Hoe bereik je met verbeterde gesprekstechnieken je doel?

Gedrag en communicatie zijn processen die vanuit het onbewust deel van je hersenen werken. Deze training gaat verder in op de rol van communicatie en gedrag met klanten, welke gesprekstechnieken kunnen we inzetten die tot betere resultaten leiden. En welke rol heb jij in het geheel?

 Deze training is bij uitstek geschikt als je veel gesprekken voert en graag je vaardigheden aanscherpt om deze gesprekken prettiger, effectiever en efficiënter te laten verlopen.

“Great communication begins with connection” aldus Oprah Winfrey.


Vraag onze training nu aan, vanaf 5 tot 12 deelnemers!

Training
Effectief Credit Management
(Hoe beïnvloed je het gedrag van klanten voor hogere resultaten)

Duur
1 dag

Datum
Volgens afspraak

Tijd
vanaf 9.30 tot 16.30 uur

Locatie
Op bedrijfslocatie of externe locatie

Voor wie

Voor Credit Managers en Debiteurenbeheerders

Prijs
Op aanvraag. Prijs is afhankelijke van aantal deelnemers

Na het volgen van deze training:

  • weet je het belang en de rol van Credit Management binnen de organisatie;
  • weet je hoe je commercieel incasseert;
  • kan je omgaan met weerstand en inspelen op gedrag van debiteuren;
  • heb je jouw eigen gespreksstijl verder ontwikkeld;
  • weet je hoe je nudging inzet in jouw schriftelijke en mondelinge communicatie.

Wil je het programma ontvangen of heb je specifieke wensen voor de inhoud van de training? Laat het ons weten en neem vooral contact op!

De training wordt in overleg ingepland op een eigen locatie of een externe locatie. 

ERVARINGEN


WHYBRANDING maakt gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat een website op uw computer of mobiel toestel opslaat wanneer u onze site bezoekt. Meer weten? Lees ons
Cookiegebruik
Cookiebeleid
Cookie Settings
Accepteer
Nee, liever niet
WHY BRANDING maakt gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat een website op uw computer of mobiel toestel opslaat wanneer u onze site bezoekt. Meer weten? Lees ons
Cookie Policy
Cookie Settings
Accepteer
Nee, liever niet