Workshop Doelgroepgericht Communiceren

Hoe beïnvloed je het gedrag van klanten voor hogere resultaten?  

Workshop Doelgroepgericht Communiceren

De wijze waarop je communiceert is van grote waarde hoe klanten en andere relaties op jou reageren. Tijdens deze workshop delen wij graag de ins&outs om optimaal doel(groep)gericht te communiceren. Want hoe communiceer je op zodanig effectieve wijze dat jouw klanten het gedrag vertonen dat je wenst?  En welke inzichten op communicatief en psychologisch vlak helpen daarbij?  Welke rol speelt nudging hierin en hoe kun jij met tools die we je aanreiken op een wijze communiceren waardoor je effectiever bent en meer voor elkaar krijgt? Ook geven wij praktische tips die de volgende werkdag direct toepasbaar zijn.

Nudging en gesprekstechnieken:

Hoe bereik je met verbeterde gesprekstechnieken je doel?

 Gedrag en communicatie zijn processen die vanuit het onbewust deel van je hersenen werken. Deze workshop gaat verder in op de rol van communicatie en gedrag met klanten, welke gesprekstechnieken kunnen we inzetten die tot betere resultaten leiden. En welke rol heb jij in het geheel?

 Deze training is bij uitstek geschikt als je veel gesprekken voert en graag je vaardigheden aanscherpt om deze gesprekken prettiger, effectiever en efficiënter te laten verlopen.

“Great communication begins with connection” aldus Oprah Winfrey.


Vraag onze sessie nu aan, vanaf 5 tot 12 deelnemers!

Workshop
Doelgroepgericht Communiceren
(Hoe beïnvloed je het gedrag van klanten voor hogere resultaten)

Duur
1 dagdeel

Datum
Volgens afspraak

Tijd
vanaf 9.30 tot 16.30 uur

Locatie
Op bedrijfslocatie of externe locatie

Voor wie

Voor medewerkers die rechtstreeks communiceren met klanten of relaties

Prijs
Op aanvraag. Prijs is afhankelijke van aantal deelnemers

Wat geven wij je mee in deze workshop:

In de deze workshop leer je bewust te worden van je eigen kwaliteiten en valkuilen en welk effect dit heeft op het verloop van een gesprek.

Je leert het doel van een gesprek helder voor ogen te krijgen, waardoor je bewust je strategie en gesprekstechnieken kunt bepalen om dit doel te bereiken.

Door je vaardigheden aan te scherpen, zullen je gesprekken prettiger, effectiever en efficiënter verlopen.

Wil je het programma ontvangen? Laat het ons weten en neem vooral contact op!

De inspiratiesessie wordt in overleg ingepland op een eigen locatie of een externe locatie. 

ERVARINGEN


WHYBRANDING maakt gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat een website op uw computer of mobiel toestel opslaat wanneer u onze site bezoekt. Meer weten? Lees ons
Cookiegebruik
Cookiebeleid
Cookie Settings
Accepteer
Nee, liever niet
WHY BRANDING maakt gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat een website op uw computer of mobiel toestel opslaat wanneer u onze site bezoekt. Meer weten? Lees ons
Cookie Policy
Cookie Settings
Accepteer
Nee, liever niet