Working on…

WHY CULTURE is met ontzettend leuke teamsessies bezig bij uiteenlopende organisaties. Verschillende sessies maar met als rode draad hierbij: hoe krijgen we (weer) verbinding met elkaar, functioneren we (nog) beter als team en maken we gebruik van elkaars talenten en sterke punten?
Hierbij in Vogelvlucht een aantal van onze hoogtepunten:
 
Zo geven Rachel en Yvette (team)verbindende sessies voor diverse teams van Sijthoff MediaDe teams van Sijthoff kunnen kiezen uit een teamsessie het vergroten van Werkgeluk&Verbinding of een teamsessie Core Values Index. Dit najaar al hebben we onze teamsessies namelijk verrijkt met de Core Values Index (CVI): het assessment om jouw onveranderlijke kern inzichtelijk te maken. We zetten deze tool in bij het begeleiden van teams omdat je daarmee ziet waar van nature ieders energie zit, wat jouw specifieke bijdrage in een team is en hoe de energie nog beter flowt met inzicht in jezelf en je collega-teamleden. Geen eindeloze rapporten, maar een simpele tool die enorm veel inzichten biedt. Na deze sessie ervaren teams een grotere verbinding en betrokkenheid met elkaar. 
In februari heeft Yvette een dag mede begeleid bij the Hague Marketing Bureau: hoe kunnen zij hun strategische jaarplan vertalen naar concrete actiepunten? Een hele productieve en waardevolle dag waarbij we ook het Core Values Index hebben ingezet om beter inzicht te krijgen in de teamdynamiek- en verhoudingen, maar ook een breder inzicht voor elk teamlid zelf. Wat een inspirerend, professioneel en talentvol team!
Voor het team van Kim Guldenmundt-Van Lammeren van PostNL hebben we een verbinden sessie Werkgeluk verzorgd. We hebben genoten van het enthousiasme, de humor, de eerlijkheid en de bevlogenheid van dit team🍀 ! En ja zo’n mooie sessie met als thema: Hoe vergroot je het werkgeluk?  geeft ons ook echt veel energie en werkgeluk!

Jilt en Yvette hebben medio februari een tweedaagse training gegeven aan het enthousiaste Financial Shared Service Centre van Joulz op de locatie van TKBMooie dagen waarbij we de deelnemers meegenomen hebben in de wereld van Doelgroepgericht Communiceren, Nudging en Gesprekstechnieken. Het tweede deel van de training met dit leuke team bestond uit de Core Values-Index voor een verdiepingsslag: hoe kunnen de teamleden met de nieuw verkregen inzichten zowel individueel als in teamverband nog beter (samen)werken, communiceren en handelen?
WHYBRANDING maakt gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat een website op uw computer of mobiel toestel opslaat wanneer u onze site bezoekt. Meer weten? Lees ons
Cookiegebruik
Cookiebeleid
Cookie Settings
Accepteer
Nee, liever niet
WHY BRANDING maakt gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat een website op uw computer of mobiel toestel opslaat wanneer u onze site bezoekt. Meer weten? Lees ons
Cookie Policy
Cookie Settings
Accepteer
Nee, liever niet