Merken die werken!
BrookCommunications WHY BRANDING en WHY CULTURE hebben diverse organisaties ondersteund
met hun werkgeluk, employee engagement, klantbeleving, customer journey en/of merkstrategie
Hierbij enkele voorbeelden:
Core Values Index-teamsessie<br /> Werkgeluk en medewerkersbeleving
Werkgeluk en medewerkersbeleving
Core Values Index-teamsessie<br /> Doelgroepgericht Communiceren
Werkgeluk, Medewerkersbeleving
Werkgeluk, Medewerkersbeleving
Credit Management, Communicatie
Werkgeluk, Medewerkersbeleving
Werkgeluk, Medewerkersbeleving
Werkgeluk, medewerkersbeleving
Identiteitsreis, Internal Branding, Klantbeleving, Medewerkersbeleving
Ideniteitsreis, Internal Branding: Strategie en uitvoering interne communicatie en branding, Medewerkerbeleving, Klantbeleving: workshops.
Klantbeleving (donateurs), Communicatie, Core Values Index-teamsessie en PR.
Identiteitsreis, Internal Branding, Klantbeleving, Klantbeleving: content voor wervingscampagnes
Interne Communicatie en Branding, Klantbeleving: content voor wervingscampagnes.
Klantbeleving (leden), Communicatie
Klantbeleving
Klantbeleving
Klantbeleving
Klantbeleving
Klantbeleving
Klantbeleving (leden), Communicatie
Klantbeleving
Klantbeleving
Core Values Index-teamsessie en begeleiding teamsessie